onsdag 25 augusti 2010

Varfor kan jag inte fa vinna pa lotto?

Ar inte alls jobbsugen idag. Dessutom vill jag heltidsanstalla en massor och kanske en privat-DJ ocksa. Det vore inte sa dumt! Sen skulle jag flyga ner massa kompisar hit ocksa. Eller aka till Stockholm i mitt privatjet.

Gardagen var helt ok, aven om det var tomt nar jag kom hem. Henrik och Asa har atervant norrover och nu ar det "bara" mamma och pappa och vi. Jobbade (saklart) och nar jag hade kommit hem pa kvallen och borjat laga mat sa ringde Janne och sa att en av vara chefer som ar har i veckan ville bjuda oss pa middag. Vi tog med oss Marianne och gick till en restaurang inte alltfor langt ifran dar vi bor (ifall det skulle bli panik med lilla Marie). Det var supertrevligt och jag som hade tankt vara i sang kl 10 var nog i sang narmare kl 01... Trott idag!

Ikvall ska jag till Nice och hanga lite med ett gang svenska och norska tjejer. Det ska bli supermysigt, men blir nog inte nagon helkvall for mig. Maste ju hinna vila lite ocksa.

Helgen kommer troligtvis bli ganska lugn och pa sondag har vi bestallt ett hotellrum i Marseille at mamma och pappa. Det ser verkligen hur mysigt ut som helst, sa vi far hoppas att sa ar fallet ocksa!

Inga kommentarer: