måndag 23 augusti 2010

Lange sedan uppdatering

Nu ar det lange sen jag uppdaterade igen... Vad har hant sen sist?

Henrik och Asa har kommit till Cannes. Mamma, pappa och Noah likasa. Vi har haft ett harligt slut pa forra veckan och en toppenhelg med goda middagar, sol, bad och lite utgang.

Nu ar det jobbvecka igen och det tog emot lite att aka till jobbet imorse... jag hade hellre spenderat dagen i sallskap med familjen och haft det bra pa stranden. Men det har trots allt varit en helt ok dag.

Henrik hoppade i poolen sa snart packningen var installd i studion.
Noah och morbror
Om man lamnar ett barn med min mamma ett par dagar sa lar de sig hur dammsugaren fungerar. Mycket praktiskt!
Noah och Janne laser Babar
Noah har fatt ett nytt spel med tillhorande tangentbord och tycker det ar fantastiskt spannande.
Vi kopte underbara solroser pa marknaden.
Lite pullups i skogen. Sa stark han ar den lille (fast han fick lite hjalp...)
Mamma och jag
Ute med Henrik & Asa
Sallskap av Fater & Jean-Nicolas ocksa.
Jag och basta Asa!
Mamma och Asa har det bra i vattnet under var tjejdag pa Riviera beach.
Pa eftermiddagen kom Noah forbi och gosade lite.
Noah lanar mina solglasogon.
Familjen Engstrom tittar nar Noah spelar pa sin dator.

Inga kommentarer: