måndag 16 augusti 2010

Semesterbilder - del 4 - Cannes

Nu ar det mandag och jag ar tillbaka pa jobbet. Tur att vi har nagonting att se fram emot for det var tungt att ga till jobbet imorse, men a andra sidan - pa onsdag kommer Henrik & Asa och pa torsdag kommer Noah, mamma och pappa.

Vi har precis skypat med lillen som glatt sa "pappa" nar han fick syn pa Janne, men som sa "naaa" nar jag fragade om han kunde saga "mamma".

Helgen har varit bra - jag sov 13 (!!!) timmar mellan torsdag och fredag och sen fixade vi i lagenheten pa fredagen och igar. I lordags spenderade vi dagen hos Nathalie och Fater och Janne snickrade ihop en mattbestalld mobel at dem som de onskat sig. Koksrenoveringen har rort sig lite framat, men som vanligt sa tar det lite tid... Janne borjade fixa med det i fredags, men det hela slutade med att han sorterade och fixade i sin verktygslada "det ar ju bra sen, da gar det fortare om jag vet vart allting ar"...

Har kommer lite bilder fran sista dagarna i Cannes.

Apero pa Sug'art
Apero

Janne pa L'Ecrin
Linda & jag
Janne & Greg
Igarkvall at vi middag pa Gregs terrass. Jag stod for maten och han for besticken och utsikten.
Mysig middag som avslutning pa semestern.

Inga kommentarer: