måndag 13 december 2010

Decemberhelg med Ciabesok

Nu ar det mandag och vi har haft en riktigt, riktigt harlig helg!

I fredags akte jag och hamtade Noah och nar vi kom hem sa vantade Cia pa oss darhemma. Janne fixade middag och vi pratade... litegrann... och bara hade det mysigt. Pa lordagen blev det shopping pa marknaden och fika i solen efter att Janne hamtat barnet och matkassarna och akt hem. Sedan fortsatte vi att shoppa lite och nar jag var trott (genomforkyld) gick jag hem och vilade ett par timmar medan Cia fortsatte med att ata lunch pa en strandrestaurang.

Pa kvallen foljde Linda med oss ut och at. Det var sa himla mysigt att sitta och prata med tva sa harliga tjejer i manga timmar! Cia och jag smet in pa en klubb pa vagen hem, men det var inget vidare och vi insag efter att ha statt vid baren och diskuterat bra bocker vi last att vi kanske lika garna kunde ga hem.

Igar blev det aterigen en strandlunch, denna gang pa Maema tillsammans med Severine. Aterig
en en stralande dag.

Det finns fa som haft lika stor tur med vadret som var Cia! Fran det att hon kom tills idag har himlen varit blaare an bla och det ar riktigt skont i solen (aven om det ar kyligt i skuggan). Jag tror hon fatt sig en bra dos D-vitamin. Jag likasa, men det har inte hjalpt mot min forkylning. Ikvall ska jag till doktorn med Noah och passar nog pa att fa lite medicin jag ocksa.
Hur harligt ser det har ut?
Cia, strand, hav, segelbatar.
Decemberdag
Cia & Severine

Inga kommentarer: