torsdag 14 april 2011

100% uppmarksamhet

Nu skulle man ju kunna tro att det ar jag som ar lite krasslig som far 100% uppmarksamhet... men riktigt sa ar inte fallet (dessutom hade jag nog inte velat ha det sa iallafall). Noah, daremot, njuter av varje ogonblick. Jag har markt forbattringar gallande svenskan pa tva dagars samvaro med morforaldrarna. De pratar ju konstant och har ett talamod som inte jag besitter. Jag forsokte forklara for en skrattande mamma att det inte var auktoritart att saga "nej sa far man inte gora" samtidigt som man skrattade. Svaret var "Men... jag kan ju inte halla mig, han ar ju sa rolig". Och jag forstar... det ar mor och farforaldrarnas privilegium. Dessutom ar vi sa evinnerligt tacksamma for att de hjalper oss! Forhoppningsvis ar Noah smart nog att fatta att foraldrarna inte gar pa samma historier som morforaldrarna...
Dessutom hade de med sig tablettask och presenter.

Mamette (farmor), Noah och mormor

Inga kommentarer: