fredag 29 april 2011

Krasch, bang, boom

Sa kan man saga att mina datorer sager nufortiden. For tre veckor sen borjade jag fa problem med min dator, sa IT bestallde en ny. Den fick jag for tva veckor sen. Sen borjade den ge mig "blue screens" titt som tatt utan nagon synbar anledning, sa jag fick en ny (igen) som jag nu spenderat nagra dagar med att installera och konfigurera. Och nu har jag borjat fa bla skarmar igen. Jag vet, det ar inte datorns fel, det ar sakert nagot jag installerat och just nu verkar det vara Spotify som inte gar ihop med 64 bits Win7. Jag ar trott pa att inte kunna lyssna pa musik pa jobbet!

Igar kvall var vi pa IKEA och kom hem sent med en fullastad bil. Men oj, vad det ska bli ordning pa casa Sirstrom nu! Garderober och forvaringsutrymmen inforskaffades, chips och hushallsost likasa. Nu langtar jag efter helg, sol och att alla mobler vips ska vara monterade.

Pa mandag bar det av till Staterna och jag maste ju packa ocksa. Undrar vad jag ska ta med mig? Inte for mycket, for det kan nog bli lite shopping nar jag ar dar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen. Här är regn, så det blir att sitta inne och fira våren . Vi har annars haft ett strålande väder ,men det är ju ni vana att ha. Ha det bra och hälsa alla. Sivan o Janolof