måndag 11 april 2011

Wow

Basta helgen pa lange!!! I fredags beslutade jag och Cecile att vi skulle hamta vara sma gryn och ses pa stranden for en apero. Det var ett riktigt harligt avslut pa arbetsveckan som slutade med att jag blev attackerad av tva tvaaringar och sandmulad. Sen fortsatte vi hemat pa spontanmiddag. Lordagen bestod av lite shopping, sieste, myrexkursion pa Croix des gardes, apero hos Marianne & Marc. Sondagen - sovmorgon for mig, sen lite solning, sagning (i bikini) och grannarna tyckte jag var galen. Avslutningsvis lite beach med Noah, Marianne, Marc + vanner innan jag sprang hem och at middag med Janne och Severine. Imorgon kommer mamma o pappa. Hoppas sommarvadret haller i sig!
Sondagseftermiddag pa playan

Noah bygger Fredagskvall - Noah och Marius pa stranden
Spanar pa batar, vagor, faglar och annat spannande
Attackerad av tvaaringar.
Lordag - myrletande

Noah och pinnen
Sondag, sagning pa terrassen
Apero pa terrassen
Noah ater middag

Inga kommentarer: