tisdag 26 april 2011

Paskhelgsredogorelse

Har inte med mig kameran till jobbet idag, sa ni far tillgodohalla med textuppdatering sa lange.

I torsdags kvall traffade vi svenska tjejorna i Cannes och drack lite vin, at middag pa italiensk restaurang och nar de flesta drog hemat satte Hanna och jag oss pa en bar och pratade, pratade. Tiden flog ivag!

Fredag - jag var ledig. Vi hangde lite i solen, var nere pa stan en svang (Hanna sa att skorna som jag kopte var gjorda for mig, sa jag var ju tvungen att sla till...) och pa kvallen at vi middag hemma och vilade oss.

Lordag - regn! Vi for till Cap3000 pa eftermiddagen och shoppade lite mjolk och andra hushallsprodukter. Inget mer spannande an sa. Pa kvallen at vi middag ute med Janne och for sen till Baoli dar vi spenderade manga timmar pa dagsgolvet. Tiden flog igen och vi kom hem forst nar faglarna borjat kvittra och tyckte det var dag.

Sondag - trotta! Pasklunch i Roquefort les Pins hos Belbachirs. Det blev en liten slummer pa solstol och saklart hade vi inte tankt pa att smorja in oss. Det var ju molnigt ju!

Mandag - Beach och sen lite after beach pa Riviera i sann sommaranda. Pa kvallen kom Fater, Nathalie, Marianne & Marc forbi pa apero och sen avnjot vi paskmiddag lagad av mamma. Mysigt!

Idag jobbar jag och Hanna ligger pa stranden. Fick precis sms om att det "nastan ar lite for varmt, sa jag vet inte hur lange jag orkar stanna". Jag tanker att det ar val bara att svalka sig i havet lite! Skulle hellre ligga pa stranden och ha det for varmt an att sitta pa kontoret. Det ar ett som ar sakert!

Inga kommentarer: