måndag 4 april 2011

Det har gjorde vi i helgen

En av favoritsysselsattningarna: cykelpumpen. Tror att alla Tour de France-fans ar nojda over att se detta. Kanske en blivande vinnare?
Lordagkvall - middag med Fater & Nathalie som sparade ur lite och blev till en gymtillstallning. JN vann. Jag och Fater var nagot svagare. Nathalie ar skadad och var askadare. Paus i powerwalkandet pa lekparken.
Paus nr 2 i powerwalkandet - stranden (fast denna gang pa andra sidan Cannes).

Underbar sondagsmorgon!
Noah var nog lite badsugen... jag ocksa for den delen.
Sondagsfika med Linda i Antibes.
Noah fick forsenad fodelsedagspresent av Max & Linda
Mamma, maste du ta kort? Jag leker ju med min present!!!
Sondagseftermiddag - en tur i nedcabbad bil
Besok i Christianes lagenhet.
Mandagmorgon, Noah tanker "Men mamma sa ju att jag skulle satta pa mig skorna".
Brak och stok. Imorse tog det 20 minuter att fa pa jacka och installera barn i bil. Grat och tandagnisslan, pinne och arg/svettig mamma.

Inga kommentarer: