fredag 1 april 2011

Locko loco

Min lille van borjar fa lite lockar nu som sin far, aven om haret fortfarande ar lite fjunigt. Vi far val se vad det blir av det hela. Sotast just nu ar iallafall att vi har borjat att rakna fran 11-20 (eftersom 1-10 redan ar avklarat). Elva och tolv ar tydligen svart att uttala och blir darfor "evlava" och "tvovlvl". Jag sitter har pa kontoret i en tunn langarmad troja och svettas. Idag ar det sommarvarme! Sa skont, sa skont! Dessutom tycks det som om solskenet ska halla i sig hela helgen. Imorgon blir det bankbesok pa morgonen och sen planerar jag att vi gar direkt till stranden och leker lite. Far se om killarna tycker det ar en bra ide ocksa. Pa kvallen ska Nathalie och Fater komma till oss pa middag.
Efter parkering av bilen igar insisterade Nois pa att vi skulle satta oss och leka lite pa en parkbank. Jag passade pa att forsoka fotografera lockarna.

Han trodde jag hade kaka eller pommes potes i vaskan, sa den undersoktes grundligt (dock utan resultat). Som tur ar hittade han dock lite nycklar att leka med. Mys! Lite morkt, men nagonstans under alla djuren ser man det lilla huvudet. Han alskar att ligga under alla djuren och jag lyfter bort dem for jag tanker att det ar jobbigt att andas da. Nasta gang jag kommer in pa hans rum ligger hundarna aterigen over ansiktet.

Inga kommentarer: