torsdag 31 mars 2011

Just nu langtar jag efter...

Sommar, varmt vatten och harliga bad

New York, dit jag ska fa aka i borjan pa maj och traffa mina fina New Yorkbor Mamma (som kanske ocksa langtar lite efter mig... och mycket efter Noah)
Pappa (som kanske ocksa langtar lite efter mig och mycket efter Noah)
Hanna (som forhoppningsvis alla redan har bokat sin paskbiljett)
Vindarna ar ljumna och solen stralar. Hoppas det haller i sig till helgen sa tomatplantorna, basilikan och koriandern far lite sol pa sina sma blad och sa att jag far lite sol pa min nasa (for narvarande dekorerad med ett rivmarke fran you-know-who).


Igar gick hamtningen ok - om man bortser fran skrikandet och vagran att satta pa jackan och ga ut fran Corinnes hus.

Nathalie kom forbi och halsade pa och at med oss pa kvallen ocksa. Supermysigt!!!

Inga kommentarer: