tisdag 8 mars 2011

Princess & Devil

Idag pa internationella kvinnodagen ar det ocksa karnevaldag i Frankrike. Jobbet hade ordnat frukost at oss pa kundterrassen imorse, om man nu kan kalla det sma sockriga kexen och kakorna for frukost. (Jag har fortfarande inte efter 7 ar vant mig vid den sockriga, sydlandska frukosten). Vi var ombedda att kla ut oss men de flesta skippade det. Marianne hade dock fatt lana ett princessdiadem av Julia medan jag fann horn pa kontoret. Jag skickade kortet till en kollega i USA med titeln "Princess & Devil" varpa han svarade att han redan innan han oppnade kortet visste vem som var prinsessa och vem som var djavul!!!

Jag haller pa att forbereda en kundpresentation som jag ska halla pa torsdag i Paris. Borjar bli lite nervos, det var sa lange sen jag stod infor en massa folk och pratade. Men jag vet ju att jag kommer att gilla det nar jag val ar dar! Dessutom handlar det bara om 45 minuter och sen blir det beloning i form av drinks och lyxmiddag.

Inga kommentarer: