måndag 7 mars 2011

Karin, Carin & Karin-helg

Till att borja med en bild fran Prag (resten ar censurerade av mitt team). Foregaende vecka var over forvantningarna jobbmassigt. Vi fick en hel del gjort i Prag och jag hade min utvardering for forra aret som var mer an till belatenhet for min del. Dessutom kom det in lite extraklirr pa kontot. Sant ar ju alltid valkommet!

Nar jag kom hem fran Prag i torsdags kvall vantade Karin, Carin, chips, vin och middag pa oss. Vilken underbar lyx!!! Vi pratade, at gott och drack gott.

I fredags jobbade jag bara halvdag och for sen hem och sov ett par timmar, for pa kvallen vantade middag, drinkar och lite utgang. (se bilder nedan)

I lordags blev det marknaden, sen gick vi lite pa stan innan lunch pa stranden ett par timmar. Pa eftermiddagen for vi till Valbonne och strosade lite, samt tog en kaffe. Vilken mysig dag!!! Igar for tjejerna hem tiiidigt och jag spenderade dagen vilandes. Behovde det efter en intensiv vecka och en harlig helg!
Vackra Prag
Karin & Karin
Carin & Karin
Karin
Karin, Karin & Carin
Promenad pa stan med lillen
Lunch pa Riviera (where else)
Lurre i solen - tjejerna fick lite fraknar och farg.
Fika i Valbonne

Inga kommentarer: