måndag 10 oktober 2011

Helt slut!

Bilder fran London:

Noah pa flyget. Leo och Noah i parken. Pa besok pa Transportmuseet. Nael. Nathalie och Karin pa vift.

 

Pa jobbet efter alldeles for fa timmar somn, men sa har vi ju haft roligt ocksa. Det kanske ar priset man far betala? Vi landade forsenade vid midnatt. Noah sov inte en blund pa planet och var vaken till efter 01. Han vackte oss imorse vid atta… jag forstar inte hur han kan vara i finform efter en sadan intensive helg! Han har knappt sovit middag, sprungit, lekt, sett massa nya saker och lekt lite till. Jag ar samtidigt glad at than inte tycks ha drabbats av min konstanta trotthet.

 

Jag haller pa att forbereda for Rom. Det kanns lite mindre kul just nu eftersom jag maste hem och fixa, packa och forbereda och jag har ju knappt hunnit packa upp fran helgen. Jag ska forsoka lagga mig tidigt bade ikvall och imorgon.

Inga kommentarer: