måndag 17 oktober 2011

Trott, trott, trott

Lite bilder fran helgen – Noah red for forsta gangen. Ponnyn (som var grastokig) heter Sidonie och Noah blev overfortjust. Han tyckte det var fantastiskt roligt “Mamma, jag vill inte ga ner”, “Mamma nu springer hasten”… Sa sott!

 

I lordags var vi pa marknaden Noah och jag medan JN spelade golf. Vi hanged med Cecile och Marius och myste i solen. Det ar mycket svalare nu, men fortfarande helt ok. Jag tror dock att jag ska borja sortera bort de allra somrigaste kladerna ur garderoben. Pa lordagkvallen var vi pa Denis fodelsedagsfest i narheten av Saint Tropez. Igar blev det ridtur och sen ett besok till farmor.

 

Jag betalar fortfarande efter min intensiva jobbvecka i Rom, men himmel vad kul jag hade! Det var en hel massa svenskar och sa manga som 7 fore detta kollegor fran ABN! Jag gjorde nagra demos, pratade med massa folk, skrattade och bara kande mig som fisken i vattnet.

 

Nu har jag massa jobb att bita i.

Inga kommentarer: