måndag 3 oktober 2011

Jag nyper mig i armen

Kort:

Noah far presenter fran mormor och morfar

Noah leker biltvatt pa terrassen och det hela slutar med hela terrassen skuras…

Slutligen – jag och skruttis leker i vattnet. Det tycks vara varmebolja over hela Europa just nu och vi njuter av den forlangda sommaren i stora matt!

 

Helgen har varit toppen – middag i Antibes i fredags (med Camilla som var har fran Schweiz), Lisa (som var har med Camilla), Camilla (som bor i krokarna) och Tanya fran Stockholm. Det blev en ganska valbehovligt lugn kvall.

Pa lordagen lekte jag med Nois storre delen av dagen och vi hann med ett langbad pa stranden. Ah sa harligt att ligga och guppa pa vagorna! I lordags kvall var jag med Linda pa fest hos grannen, det var trevligt och det stod ganska manga tomma flaskor champagne nar vi gick darifran framat morgonkvisten. Greg stadade igar och nar han bar ner flaskorna sa sprack pasen vilket ledde till 50 trasiga champagneflaskor i entren… Han var inte sa sugen, men blev tvungen att helsanera. Vi begav oss dock till stranden och badade lite till… det var langt mysigare!!!

Inga kommentarer: