onsdag 19 oktober 2011

"Klockan ar inte mycket"

22.30 pa kvallen ropar Noah for 110 gangen - det ar vatten, det ar kissa, det ar jag slog mig i handen, i benet, i huvudet... jag borjar bli lite trott nu och jag sa darfor till honom att det racker nu for klockan ar mycket och fick svaret "Nej mamma, klockan ar inte mycket. Sa Noah ska inte sova. Och inte mamma och pappa ocksa". Jag kande att det inte riktigt var lage att forklara skillnaderna mellan "ocksa" och "heller", sa jag gick med bestamda kliv ut ur hans rum. Janne har sedan dess varit inne en gang ocksa (det var en ny ursakt "maste snyta mig"). Jag undrar hur manga ursakter han kan komma pa innan han somnar. Fantasin ar det inget fel pa iallafall.

I ovrigt har jag sjukt mycket att gora pa jobbet, men det ar ganska kul. Nasta vecka nar jag ska gora en demo for storchefen i London far ni halla tummarna stenhart for jag har hort att han kan vara ganska hard...

Nois ar lite sjuk och jag hoppas han blir frisk till helgen da vi redan har lite planer. Just nu ser det inte sa ljust ut dock... Host host! Snorvel, snorvel!

Igar var jag och halsade pa en kompis pa BB eftersom hon precis fatt en liten Hugo. Helt galet hur sma de ar nar de kommer ut och da vagde anda lille Hugo nastan 4 kg. Jag fick gosa och mysa med honom och han tittade sa uppmarksamt pa mig.


Inga kommentarer: