fredag 17 februari 2012

Cia pa vift

Nagonstans i narheten av webbkameran dar dessa snapshots ar tagna befinner sig froken Nilsson och har det forhoppningsvis alldeles super-duperbra. Sjalv sitter jag pa jobbet och forsoker astadkomma masterverk. Det ar fredag eftermiddag. Vi drack vin igar och jag har lite ont i halsen sa det kan handa att masterverken far vanta tills pa mandag.

Igar fortsatte traningen av presentation skills och det var jattekul och gick bra (det brukar ju ga hand i hand).

Pa kvallen kom Cia och Noah blev helt tokig av lycka (aven om han da och da rakade kalla Cia for Asa…). Imorse fick jag inte en godmorgonpuss eller kram, han hoppade upp i Cias famn, borrade in sitt lilla huvud och gomde sig och sa “Idag ska jag inte till Corinne, jag ska leka med Cia”. Han blev sur nar vi forklarade att det inte riktigt var fallet, men jag tror vi blev nagot forlatna nar Cia lovade att leka och lasa med honom ikvall. Hon far saledes mycket jobb ikvall – forst maste hon underhalla den lille, sedan mig.

Inga kommentarer: