tisdag 21 februari 2012

Vilken dag

Och da menar jag inte i positiv bemarkelse... Jag borjade morgonen med en liten dispyt med en mycket omtyckt kollega. Det var saklart jobbrelaterat, men jag tyckte det var sjukt jobbigt och eftersom jag ar lite stressad for narvarande sa blev det soppa av hela diskussionen. Efter det hann jag iallafall med 45 minuters yoga innan det var dags for moten. De borjade vid ett och jag gick fran sista motet narmare halv sju. Snacka om heldag! 
Nar vi kom hem sa kom Mamette (farmor) pa middag. Supermysigt!!! Nu ar jag redo for sangen innan det ar dags for annu en anstrangande arbetsdag. Anstrangande for att jag har en demo att forbereda under morgondagen for att sedan presentera pa torsdag morgon. Lite for lite tid att forbereda mig enligt mitt tycke, men forhoppningsvis ska det ga bra. Hall tummarna!

Inga kommentarer: