måndag 20 februari 2012

Ciahelg

Ciahelgen var over pa tok for fort!!! Det hjalpte val inte att vi bada kande oss krassliga och hela lordagen gick forkylnings och feberdimmans tecken.

I fredags fick vi iallafall ga ut en svang, men det betalades alltsa for foljande dag. Vi har hursomhelst haft en supermysig helg, med prat, skratt och mys. Noah ar stormfortjust i att ha annu en kompis (for Cia ar Noahs kompis och inte mammas havdar den lille).

Igar efter att vi skjutsat Cia till flygplatsen for vi hem och at lite. Sen beslutade jag mig for att vila bort min forkylning… Janne vackte mig fem (!!!) timmar senare. Det kan nastan klassificeras som en nattsomn snarare an en vila.

Idag kanns det battre aven om jag borjar bli ganska trott och kanner att det ar dags att ta en liten paracetamol innan kvallens bestyr tar vid – hamta Noah, handla, laga mat…

Inga kommentarer: