fredag 24 februari 2012

Varkanslor

Kort fran nar jag akte hem fran jobbet igar – narmare kl 18. Sa harligt att det ar ljusare pa kvallarna!

 

Igar och idag har vi haft klarbla himmel. Eller hela veckan forresten. Men de tva senaste dagarna har temperaturen kikat over 20-gradersstrecket! Det luktar var, det kanns som var och det spritter i hela kroppen. Jag har inte lust att sitta framfor datorn, jag har lust att vara ute och ga med Noah. Titta pa alla blommorna och pa mimosatraden i Croix des gardes, ata lunch pa stranden, njuta av en kopp kaffe och en god bok pa ett café. Men det finns tva saker som talar emot det:

1-      Jag har annu inte inforskaffat vargarderoben

2-      Jag ar inte ofantligt rik och maste jobba for att kunna inforskaffa vargarderoben

 

Demon igar gick jattebra. De som var dar stallde massor fragor och det blev en valdigt innehallsrik session.

 

Igar kvall gick jag och tog ett par glas vin med Anne-Sophie (granne) och Greg (granne) pa ett stalle dar en kompis var DJ. Det var supertrevligt och jag var nojd nar jag kom hem. Aven om det inte blev sarskilt sent sa ar jag seg idag.

 

Nu tror jag inte att jag kommer astadkomma sadar vansinnigt mycket mer pa jobbfronten for dagen och jag kommer snart packa ihop och aka hem. Med lite tur sa har solen inte gatt ner nar jag plockat upp Noah. I sa fall kanske det blir en liten promenad…

Inga kommentarer: