fredag 4 februari 2011

Froken Fraken

WOW! Det underbara vadret fortsatter och jag har precis atit lunch i t-shirt och svettats! Helt galet hur det kan vara sahar i februari, bara nagra dagar efter kyla och osregn. Jag klagar forstas inte alls. I helgen har de utlovat fortsatt fint och upp emot 20 grader pa sondag. Jag ska forsoka battra pa fraknarna lite och onskar samtidigt att jag inte hade en fullbokad helg, for ett par dagar i pisterna hade inte varit helt fel.

Ikvall blir det lugnt och imorgon ska Janne spela golf pa dagen. Pa kvallen har vi aterigen barnvakt och ska pa fodelsedagsfest i Biot dar en av mina svenska tjejer bor. Det kan bli hur kul som helst!

Pa sondag eftermiddag ska vi ha tjejhang hos Sofia i Nice. Jag lamnar killarna hemma och drar dit framat eftermiddagen.

Inga kommentarer: