måndag 7 februari 2011

Kan man ha det sahar bra?

Ah, underbara helg som precis tagit slut. Aven om jag ar tillbaka till jobbet sa kanner jag att jag fatt energi under helgen som gatt. Mycket harliga vanner, solsken och skruttande. Harliga, harliga kombination! Jag tror jag maste forklara med bilder:

Helgen borjade med lite bilkorning pa vag hem fran Corinne (eller rattare sagt efter att vi hade parkerat bilen). Nar jag startade bilen efter att Noah "kort" sa var ACn pa max effekt, minitemperatur och vindrutetorkarna viftade fortare an jag trott mojligt...

Pa lordagen spelade Janne golf. Jag och Noah passade pa att njuta av det fantastiska vadret med lite fotbollsspelande och saklart byggande av sandkakor.

Noah tittar pa vagorna
Pa lordagkvallen hade vi barnvakt och for pa fodelsedagsfest hos Viveka. Har ser ni Hanne, Jenny, Malin & mig
Lite dans framat nattkroken.
Pa sondagen fick jag sovmorgon och sen for jag till Nice och hade mysig eftermiddag hos Sofia - massor mat, lite vin och spel... samt en del snack saklart!
Pappan passade pa att indoktrinera Noah ocksa - nedan "Heja Frankrike" eller snarare "Allez les bleus"

Inga kommentarer: