söndag 27 februari 2011

Kaminen har svalnat

Imorse var det full fart igen. Noah mådde bättre och har bara haft lite feber under dagen. Han verkar dessutom ha vilat upp sig rejält under gårdagen och har sprungit som en dåre här hemma. Tur att han har några kvadrat att röra sig på.

Jag har varit en sväng på födelsedagskalas hos Yal (en kollega). Temat var ostron och champagne och det senare gillar jag ju. Ostron är inte min grej. Det blev bara en snabbvisit dock eftersom jag hade mina halvskruttiga killar hemma.

På seneftermiddagen kollade jag på fotboll (kommenterar inte resultatet) och pysslade iordning studion inför finbesöket som kommer på torsdag (Carin & Karin). Vi firade Karins 25-årsfest med buller och bång för tio år sedan och nu följer vi upp med 35-årsfirande.

Imorgon åker jag till Prag och stannar tills på torsdag. Hoppas jag tagit med mig tillräckligt varma kläder för denna gång har jag ju inte tillgång till Åsas härliga garderob...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk 10 år sedan, ja då var det rejäl skiva på Karl XI´s väg...