måndag 16 januari 2012

Mera fran helgen

Har ar nagra helgbilder. Mamma halkade utanfor spa-entren pa nagon oljeflack och trillade pladask. Som tur var holl hon men stukade foten litegrann, sa vi fick paborja spabesoket med ett ispaket pa foten. Sen fortsatte vi med bodyscrub, massagebad, alginpackning och avslutningsvis lite simning i saltvattenspoolen som hade ett parti inne och ett parti ute. Visst hoppade vi i den varma utomhusjacuzzin med utsikt over Esterelbergen och havet ocksa.

Efter en god lunch shoppade jag lite.

Pa lordagen klippte jag mig… det blev lite kortare an vantat, men lite kul att ha en “riktig” frisyr. Kortet blev visst inte super, men trots det kan ni ju skymta min nya top, min nya skinnjacka, mina nya solglasogon. Ni ser inte mina nya byxor tyvarr. Rean har ar som ni kan forsta livsfarlig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nästa gång jag kommer vill jag också gå med på spa och shopping!

Kram Spammman

http://www.tylosand.se/spa-noje/spablogg