söndag 29 januari 2012

Osregn, Sverigebesok, goda middagar och party

Sa skulle helgen kunna sammanfattas. Vi har haft en supermysig helg, men tyvarr har Rivieran inte bjudit pa nagot vidare vader. Torsdagskvallen at vi middag hemma, skrattade och myste. Pa fredagen blev det sovmorgon for mig och Asa, cykeltur inkl cykelolycka for Henrik och sen lunch pa stan. Pa kvallen at vi middag med Cecile och Youssouf och avslutade med en drink hemma hos dem.
Igar var det lugnt mest hela dagen. Linda kom forbi och fikade med Max, sen at vi fondue hemma innan vi begav oss till Baoli. Dar korde vi en seans inbordes beundran da vi fotade varandra ca 100 ganger... vi har ratt manga kort att radera nu. Jag forstar inte. Det maste vara fel pa kamerorna. Vi var ju sa snygga igar och anda har vi bara ett fatal foton som visar detta.
Idag har jag inte gjort manga knop. Henrik och Asa har gjort en liten utflykt och bjod sen pa mumsig middag. Janne och jag spelade lite squash, sa vi far se om jag kan ga imorgon...

Inga kommentarer: