fredag 6 januari 2012

Vad gjorde ni pa lunchen?

Igar kvall fick jag inga snytingar utan 1000-tals pussar. Jag tror minsann det var ett barn som kande att han var tvungen att lagga sig pa pluss-sidan igen.

Idag pa lunchen begav jag, Cecile och Daniela oss till den nyoppnade simhallen som arc a 5 minuters bilfard fran kontoret. Den ar heeeelt underbar! Nytt, frascht, stora bassanger och en liten bassang som borjar inomhus, men dar det finns en liten oppning sa man kan simma ut. Det ar stralande solsken ute, sa jag satt i poolen och njot av solstralarna en stund ocksa efter att ha gjort mina langder. Sen fick det bli en snabbsvang i jacuzzin ocksa innan vi for tillbaka till jobbet. Jag kan saga att det var en grym lunchpaus. Nu ar jag sadar harligt trott i kroppen.

http://www.nautipolis.fr/galerie_photos.php

Inga kommentarer: