tisdag 17 januari 2012

Traningsvark!

Harlig, skon traningsvark i hela kroppen efter squash i sondags, gymmet (mage, rygg, lar) igar och simning pa lunchen idag. Har jag blivit traningsfreak ar 2012? Hellre traningsvark an sa jag kande mig for tre ar sen (las har http://svenskablandfransoser.blogspot.com/2009/01/idag.html ).

Imorgon blir det sang och hurrarop pa morgonen, en kortare jobbdag och sen slutligen middag pa Sjovagen for att fira 3-aringen. Min skrutt som sager “Vill inte ha mamma, vill ha mormor och morfat” och “Jag tycker om mormor och morfat sahaaaar mycket (visar med armarna utstrackta pa sidorna) och mamma sahar lite (en millimeter mellan tummen och pekfingret)”. Tacksamt… den ungen gick jag upp +20 kg for att skaffa! Fast idag nar jag ringde sa sa han att han ville ha sin mamma och att jag skulle skynda mig hem. Sa jag kanske raknas lite trots allt?

Inga kommentarer: