torsdag 5 januari 2012

Snyting

SMACK sa det och jag trodde att jag skulle fa en trearings hand tatuerad pa kinden. Noah var arg for han ville inte kissa innan laggdags, trots att vi kommit overens om att efter filmen var det kissdags. Jag var helt oforberedd nar han beslutade sig for att bokstavligen sla till. OJ vad jag blev snopen/arg och formodligen brande mina blickar pa den lille lika mycket som det brande pa min kind och Noah borjade stortgrina med en gang (han insag omedelbart att han gatt ett steg for langt med denna utmaning). Sa ar det. Jag ar numera min trearings slagpase. Forhoppningsvis var detta ett engangstillfalle!

Nu ett par timmars jobb till, mistralen ilar utanfor, men det ar val ok anda eftersom det var hela 14 grader nar jag akte till jobbet imorse! Bara en dag till och sen ar forsta arbetsveckan pa det nya aret slut. Jag ar inspirerad och vi far hoppas att det haller i sig aret ut!

 

Inga kommentarer: