lördag 17 januari 2009

Idag?

04.30 - satan i gatan! Jag har ont i magen! Spasfon (varktabletter), please!
05.00 - fortfarande ont. Satter mig en stund vid en annan ny kompis - elementet, det lindrar lite.
05.39 - aaaaaj!
06.30 - varm dusch ar bra!
07.00 - tevetittande
07.30 - bassai dai, bra att fokusera pa nagot annat och hjalper till med andningen (kata fran de gamla goda karatearen).
08.00 - Everything but the girl pa max. Dags for JN att ga upp nu kanske...

Nu ar vi nyduschade och klara for avfard. Jag ar radd att vi kommer komma dit for tidigt och bli hemskickad igen. Men jag har tagit tva tabletter till och kanner fortfarande av varkarna, sa det borde vara nagot pa gang. Hall tummarna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna! Spännande lördagmorgon :)

Anonym sa...

åhhh, jag blir alldeles tårig i fransarna.
gud så spännande. vill bara att han ska komma ut nu så vi kan få se honom.
massa styrkekramar och tankar från oss.
puss

mmj