fredag 16 januari 2009

Mini gar mig pa nerverna...

Enordig sammanfattning av tiden mellan 00.00 och 08.00 = helvetesnatt!

Jag har haft sa ont, sa ont i sidan och aterigen har jag inte sovit sarskilt mycket. Inte Jean-Nic heller for den delen. Han har varit super och masserat, kramat och pratat med mig trots att han ocksa maste ha varit helt slut efter jobb och annat som han haller pa att styra upp nu nar jag inte ar i superform.

Nu ar jag hemma efter lakarbesok och klinikbesok. Min doktor var osaker pa om vattnet hade borjat sippra sa han skickade mig till kliniken for tester. De spande pa mig lite sensorer och kollade Minis hjartrytm, samt mina varkar. Jag har nagra varkar - men fortfarande sma = det ar inte dags annu. Vad det galler smartan i sidan sager de att det troligtvis beror pa att Mini gar mig pa nerverna - eller iallafall att han ligger och trycker pa en. Sakert skont for honom, men inte alls for mig. Jag har fatt nya varkisar och nytt hopp. Doktorn sa att han tror inte att det kommer droja sarskilt lange nu.

Ha en skon helg!

Inga kommentarer: