lördag 10 januari 2009

Underbar lordag med dippleverans

Idag har vi fatt en dippleverans fran Cia. Paketet inneholl aven en tuff liten outfit som kommer passa den lille krabaten, en tidning och en dvd-film. Vad harligt det ar att bli bortskamd!

Pa morgonen akte vi till marknaden och inhandlade grejer infor kvallens middag. Sen fortsatte Janne till affaren for att inforskaffa sant som inte finns pa marknaden medan jag satte mig i solen pa en privatbeach och tog en cafe creme. Ah vad det var harligt! Forhoppningsvis bjuder morgondagen pa samma vader, for i sa fall har vi bestamt att det far bli en lyxlunch pa en privatstrand. Tyvarr utan rosevin for min del, men jag kan nog njuta anda!

Snart kommer Nathalie, Fater & Leo, sa jag maste borja forbereda lite infor kvallens middag. Har gar inte ligga pa latsidan!

Har kommer lite kort pa nya rummet samt fran dagens fikapaus m.m.
Minis rum ut mot vardagsrummet (en hel del jobb kvar...)
Minis rum fran vardagsrummet
Hamnen i Cannes 10 januari
Fikapaus pa Maema beach
Har skulle man ju kunna tanka sig en lur...
Gardagens mage...

Inga kommentarer: