torsdag 15 januari 2009

JAG HAR SOVIT!

Maste ju borja med storsta nyheten pa lange - jag har sovit gott. Hela natten (*)! Jag vaknade imorse vid halv nio med ett stort leende pa lapparna och sa till Janne "Jag har soooovit". Borjade nastan grata av lycka, men beslutade mig for att somna om. Jag rullade inte ur sangen forran vid halv elva. Vilken drom!

Fylld av energi dammsog och skurade jag hela nedervaningen och sanerade koket (valbehovligt), tvattade klader osv osv. Nu ar jag precis hemkommen fran en "dejt" med min nya kompis Karine som jag traffade pa en utav gravidkurserna. Hon vantar ocksa ett gossebarn och som ar planerat till den 2 februari. Hon ar supertrevlig, det kanns jattenaturligt att umgas och vi har skrattat massor at allt mojligt. Kul att ha nagon i samma situation som jag.

Pappa - jag ar ledsen, det bidde ingen Mini pa dagen du hade foreslagit, savida han inte satter en valdans fart nu. Vi ar tre som satsat pa 16/1 - Henrik, Marc och jag. Sa nu ska vi se om vi har satsat ratt. Forhoppningsvis kommer jag iallafall att fa lite mera ledtradar imorgon eftersom jag ska traffa min doktor pa eftermiddagen. Hoppas hoppas att han sager att nagot ar pa gang! Sist vi sags (da jag bokade denna tid) sa jag ju till honom att vi skulle ses pa sjukhuset denna dag. Han skrattade gott. Jag forsoker intala mig att det kommer dra ut pa tiden for att inte bli besviken. Konstigt att man kan bli sa otalig pa slutetappen!


(*) = naturligtvis forutom de obligatoriska toalettbesoken!

Inga kommentarer: