lördag 24 januari 2009

Lordag

2*4 timmar - sa sov lille Noah inatt. Hoppas att det fortsatter pa samma linje! Jag kan val medge att jag var rejalt trott anda nar jag vaknade imorse men det ser jag mest som ett tecken pa att jag haller pa att bli mig sjalv igen.

Dagen har varit lugn. Janne var pa Carrefour och handlade en massa saker som vi behovde bl a en microvagsugn... tror att det gick at nagra euros.

Jag har bjudit in flera av JNs kompisar for att fira hans fodelsedag pa mandag, tankte fixa apero och sen bestalla pizza bara, for matlagning kanns inte aktuellt. En liten surprise som jag hoppas att han blir glad av. Det har blivit lite mycket bebis senaste veckan, sa det kan ju fa vara lite fokus pa honom pa hans fodelsedag iallafall. Jag hade planerat allt sa bra - bestalla dryck och sant pa natet och fa levererat direkt hem eftersom det ar lite svart for mig att fixa det utan att han marker nu nar vi ar hemma bada tva. Tyvarr blev leverans forst pa tisdag, men Marianne har lovat att hjalpa mig och handla (hon ar guld vard!).

Nu ska jag vila lite, sen ska vi nog ata en lyxmiddag idag. Skamma bort oss lite, det tycker jag vi ar varda!

Har kommer dagens skord av foton;
Den beromda vagnen - den ar gron kan man saga...
Morgonmys efter 8 timmars somn med bara ett avbrott
Sudda, sudda, sudda, sudda bort din sura min - jag kan inte lata bli att garva
Han har redan lagt pa sig. Vi kan saga att detta inte ar hans basta vinkel - fast anda pa nagot satt samtidigt helt bedarande...

Inga kommentarer: