onsdag 7 januari 2009

Poppis pa rivvan

Rostningslaget gallande efternamn (har inte gjort mig sarskilt mycket klokare... men tack anda saklart!)
Engstrom 2
Sirguey 3
Sirstrom 1
Enguey 1
Engstrom Sirguey 1
Geddoguey 1


Idag har vi varit pa besok pa kliniken dar Mini ska fodas. Det var faktiskt riktigt bra och jag tror att det var bra for Janne ocksa. Han sager att allt kanns mera verkligt nu. Barnmorskorna som jobbar pa kliniken ar verkligen super och jag kanner mig val till mods vad det galler det iallafall. Inatt har jag inte fatt manga timmars somn. Jag hade lite kramper i magen och vaknade utan att kunna somna om 05.23. Det ar INTE ok! Vid sju tog jag ett bad och sen fixade fruppe at Janne. Jag sov sen en timme pa formiddagen, men nu ar jag helt slut igen. Det blir nog ingen sen kvall ikvall for min del. Det som ar bra ar ju att jag oftast lyckas sova pa natten nar jag sovit sa daligt natten innan. Vi far se om den trenden haller i sig.

Byggarna kom idag och borjade pyssla med Minis rum. Nu ar det snart integrerat i lagenheten (hoppas jag) och jag kan borja pyssla dar och forhoppningsvis hinna fa lite ordning innan han fods.

Vi ar ganska poppis i ar! Tankte bara saga att visst finns det nagon helg kvar, men i ovrigt skulle jag vilja meddela att eventuella studiospekulanter far titta efter biljetter hit inte fore juli - alternativt titta efter annat boende. Vi har fullbokat, ok - inte helt fullbokat, men nast intill! Det ska bli sa mysigt att fa sallis pa min mammaledighet. Stackars Janne bara som maste jobba! Jag ska forsoka stanna ett par veckor i Sverige/Stockholm i var/sommar ocksa. Langtar!

Inga kommentarer: