torsdag 3 maj 2012

Cannes sweet Cannes

I brist pa nya kort kommer har annu ett glasskort fran igar, men jag far ocksa vara med denna gang.

Vi har sovit som sma lamm inatt Noah och jag. Imorse nar klockan ringde lag vi kvar och drog oss i sangen (japp,  vi sov i samma sang, for Janne var ju inte hemma) tills Noah sa "nej mamma, nu maste vi nog ga upp". Sagt och gjort och efter frukost begav vi oss till Corinne. Nar Noah sag Lilian pa avstand sa han "Mamma, jag alskar Lilian. Han ar min kompis." Sott!

Ikvall ska jag till doktorn och eftersom Janne fortfarande inte ar hemma sa ska Noah leka lite med Marius. En riktig lyxdag for hans del!

Jag har varit effektiv pa jobbet idag. Trodde att det skulle vara en massa strul, men det har rullat pa ganska bra. Dessutom har jag beslutat mig for att ta ledigt pa mandag sa jag far langhelg – tisdagen ar helgdag. Man maste ju lyxa lite ibland!!!

Inga kommentarer: