onsdag 16 maj 2012

Da kor vi!

Nu har arets storsta event i Cannes borjat. http://www.festival-cannes.fr/ Tio dagar av langklanningar, frackar, massor folk och sist men inte minst fester – overallt! Vi far val se vad vi kommer gora, men nagon kvall kanske vi forsoker oss pa att kalasa litegrann – jag maste fa lufta mina riktiga partyklanningar! Jag ar saker pa att sadana stjarnor som oss inte kommer ha nagra problem att komma in nagonstans. Det lonar sig dessutom att vara stammis pa Baoli sa att vakten kanner igen oss.

Cecile och Youssouf ansokte i ar om biljetter till filmvisning (som man kan gora om man ar fast boende i Cannes) och fick 2 stycken. Nu hoppas jag pa att Youssouf inte hittar nagon frack som passar honom sa att jag blir tvungen att sallskapa pa Cecile pa roda mattan. Och vinka at fotografer. Vi var lite lata och ansokte inte ens… nasta ar!

Imorgon ar det helgdag har (IGEN!!!) och jag har dessutom tagit ledigt pa fredag. Tredje langhelgen i rad. Jag skulle kunna valja mig vid 2-3 arbetsdagar per vecka utan problem.

Oroa er inte for oss. Jag tror vi kommer ha en helt ok langhelg!

Inga kommentarer: