onsdag 23 maj 2012

Wow

Vilken alldeles underbart kvall vi hade igar!!! Regnet slutade falla runt lunch och solen tittade fram pa kvallskvisten, konserten och showen var helt fantastisk! Det var sa vart pengarna och bilkoerna vi satt i!!! Marianne och Marc var ocksa dar, sa vi hangde ihop och Marc fick lyfta upp mig da och da sa jag fick se konserten ur hans perspektiv. Ibland lonar det sig att vara narmre tva meter.
Val hemma var det inte sa latt att lagga sig med en gang sa det blev lite eftersnack pa terrassen.
Noah var ledsen flera ganger inatt (mardrommar sa han) sa jag har inte sovit nagot vidare. Det slutade med att vi var tre i var sang, tills Janne fick nog och gick och la sig pa soffan...
Nu ar jag pa Speedy, for min bil vill ha nya bromsklossar sager den. En ovalkommen utgift...

Inga kommentarer: