lördag 7 november 2009

Morforaldrarna har akt

Ikvall har jag kort morforaldrarna till flygplatsen. Nu ar vi aterigen sjalva med allt vad det innebar. Det blir stor skillnad och pysslande med att fa tiden att racka till. Vi har hunnit gora sa mycket mer nar de varit har och jag tror att Noah uppskattar det ocksa - det blir sa mycket mer lektid for honom.

Det ar lordag kvall och jag har atit lite, tittat pa fotboll, tvattat en maskin (det var tre veckor sedan jag gjorde det sjalv). Idag har jag ocksa varit pa marknaden och sen lagat bebismat for veckan som kommer.

Jag var ledig igar och hamtade min nya bil. Trots att de hotat med regnskurar sa sken solen fran en klarbla himmel. Jag hade funderat pa vilken som skulle vara den forsta cd:n och laten i min nya bil (sant ar ju valdigt viktigt!), men glomde alla skivorna hemma och satte darfor pa radion nar jag gled ivag fran bilhandlaren, nedcabbat saklart. Forsta laten blev Akons & David Guettas "Sexy b*tch". Jag skrattade ganska gott for mig sjalv och hojde volymen :-).


Jag i min fina bil

Bilen glanser som bara den. Galler att passa pa att ta kort nu, for jag vet inte nar den kommer vara lika fin (och utan skrapor och bucklor) nasta gang


Noah och morfar dansar. Noah alskar musik och att dansa. Han "sjunger" ocksa nar han hor musik. Jag borjar misstanka att han fatt sin fars musikora (Janne ar nastintill tondov).

Vi inspekterar allt jobb pappa gjort i studion nar de varit har denna gang - nu finns nytt kakel i koket, alla ojamnheter ar igenspacklade, tak finns aven over toaletten, koket ar nymalat, badrummet ar kemiskt rent (japp, mamma har varit dar), m.m, m.m.

Rormokar-Noah. Han alskar att sta och pyssla med kranarna. Inte helt latt att halla honom, han ar hal som en al och sprattlar omkring.

Varldens gladaste simskrutt!

Gosig, nybadad bebis


Inga kommentarer: