tisdag 10 november 2009

Vad har jag glomt?

Anda sedan sondags kvall har jag en pirrande kansla i magen, som om jag glomt nagot viktigt... jo, jag glomde fars dag i sondags - men det ar inte det (dessutom firas fars dag i Frankrike i maj sa jag kanske ar ursaktad). Jag undrar vad det ar!

Skrutto-tutto sover langre om morgnarna nu. Vilken skillnad det ar att vakna vid sju-halv atta istallet for runt sexrycket. Visst ar det fortfarande ganska tidigt, men det funkar iallafall och det ar inte heller kolmorkt nar jag gar upp vid den tiden. Jag jobbar hemifran nu pa morgonen eftersom jag vantar pa rormokaren. Helt plotsligt i sondags kvall nar vi skulle lagga oss horde vi hur det rann vatten i roren. Det ar ju ganska normalt om det ar nagon som spolar vatten, men inte nar vi bada tva befinner oss i sangen. Det ar alltsa nagot slags problem och jag hoppas att rormokaren 1. dyker upp 2. kan fixa det.

I ovrigt kan jag meddela att loftet over vart nu ar till salu - jag hoppas pa nya, snalla grannar, sa om det ar nagon som ar intresserad - se lanken nedan. Onskar jag hade vunnit mer an 4.80 EUR pa lotto i lordags sa att vi hade kunnat kopa det ocksa, inte for att vi behover mer plats, utan for att lagenheten ar sa fin och utsikten helt underbar!
http://www.seloger.com/detail.htm?av=0&ci=60029&courmax=2&courmin=0&idqfix=1&idtt=2&idtypebien=1,9&mm=on&nb_chambres=all&nb_pieces=2&pxbtw=380000%2f380000&si_terrasse=1&surfacebtw=55%2f70&tri=a_px&bclannpg=1

Idag skiner solen igen efter ett par gra dagar. Det ar ganska kallt har nu, men sa lange solen skiner ar jag nojd. Kanske kan det bli en lunch ute iallafall?

Inga kommentarer: