torsdag 5 november 2009

Sista arbetsdagen... denna veckan iallafall

Jag har helt frackt tagit ledigt imorgon. Dels ska jag hamta min nya bil, dels ska jag luncha med Daniela. Dessutom har jag faktiskt en del semesterdagar kvar och jag tankte att jag lika garna kan passa pa att ha det bra en dag sadar bara, utan att ha nagot riktigt planerat.

Jag har precis haft en ganska intensiv formiddag med interna moten och sen en presentation av min avdelning for ett femtontal kunder. Allt gick bra och avrundades med en rosevinslunch utomhus. Det blev lite kyligt nar solen gick i moln, men jag klagar inte! Jag ville forska lite i hur framtiden ser ut (dvs om de verkligen letar efter en ersattare for mig pa denna post) och fragade darfor min chef om han tyckte att det var vart det att jag fixar visitkort. Han tyckte det var en bra ide, sa det kanns ju som om jag blir kvar har ett tag. Just nu kanns det anda ganska ok, jag vet ungefar vad jag sysslar med och dessutom har jag ju en fast bonus varje manad sa lange jag stannar har. Och om jag stannar tills arsskiftet hoppas jag att jag kan fa kamma hem en harlig bonus (dvs om min avdelning nar sitt mal - och det verkar ganska troligt just nu).

Ikvall ska vi aterigen till IKEA. Vi passar pa nu nar det finns barnvakter i narheten. Denna gang hoppas jag verkligen att mataffaren har oppnat igen efter sin renovering - annars lar ju jag bli tokig!

Inga kommentarer: