onsdag 18 november 2009

Utgang ikvall

Ikvall ska jag ga ut och ata och diskutera min jobbsituation med HR-chefen som ar har pa besok. Ska bli kul (eftersom jag gillar honom) och gott. Funderar lite pa vart vi ska ga, men det blir nog nagot i gamla stan alternativt i restaurang/bartrakterna vid Rue Commendent Andre (som mina trogna Cannesvanner kanner val till). Janne har lovat att fixa lite apero hemma innan, sa jag kan fa saga hej till min skruttvan ocksa.

Ikvall avgors det om Frankrike tar sig till VM (vi snackar fotboll). De har en kvalmatch mot Irland och jag tror att det kommer vara forhallandevis lugnt pa stan.

Igar kvall, efter skitdagen pa jobbet, bet Noah mig i handen och lyckades tugga pa en nerv. Detta innebar att jag spenderade resten av kvallen med ispase pa handen och med tarar i ogonen. Han fick sig en rejal tillsagelse av sin far medan jag sprang och spolade kallvatten pa in arma hand och i vanlig ordning ledde det till darrande underlapp (som jag tycker ar sa fantastiskt roligt - han visar sitt missnoje pa ett nastan komiskt satt) och sen vraltjut. Hoppas att han larde sig sin laxa. Vi sag 2009 ars vinnare av Cannes filmfestival - "La classe"pa teve efter att brakstaken hade somnat.

Just nu pa min Spotify - Dwele. Fantastisk soul/rnb. Inte skval-RnB, utan san skon musik som jag alskar. Paminner lite om D'Angelo.

Inga kommentarer: