söndag 29 november 2009

Sondagstrott...

Helgen har varit bra, men ganska intensiv. Vi var 10 stycken pa middag igar (inkl Jade & Diane). Jag spenderade fredagen med att fixa infor lordagens middag och det var nog tur det. Lasagnerna blev jattegoda!

Noah ville vara uppe och festa med oss, sa han la sig inte forran klockan 11. Vi gjorde ett laggningsforsok vid 9 redan, men det misslyckades radikalt, sa han fick vara uppe med oss sa lange han var glad och go'. (Idag har han varit helt slut och sovit riktigt ordentligt.)

Denis blev ocksa lite trott efter middagen (se foto). Vi hade ganska roligt eftersom han sov som en stock. Imorse fick jag sova ut, aven om jag horde gaster och mitt eget barn tjoa och tjimma i vardagsrummet sa la jag bara kudden over huvudet och fortsatte sova till kl 10. Huvudvarken blev battre efter aperon da Marianne, Marc & Julia tittade over. Det var ju lika bra att gora slut pa den sista flaskan champagne!

Nedan helgen i bilder/filmer.

Middagsgaster
Denis blev lite trott (och jaa, vi hade ganska roligt nar vi satte flaskan under armen)...
Julia, Diane, Noah & Jade i Noahs lekhorna. Snacka om att han var uppvaktad!
Janne bland alla barnen. Pust!

Noah headbangar sa fort han hor musik. Jag fick iallafall med lite av det pa filmen.



Inga kommentarer: