torsdag 3 december 2009

Hanna kommer idag!

Har ar nagra blommor till er, bilden ar tagen igar pa terrassen utanfor mitt kontorsrum. Harligt att se lite glada blommor nar man vander sig om!



En skrutt som ska bada ar en glad skrutt.


Idag kommer Hanna och halsar pa oss!!! Det ska bli sa himla mysigt! Jag har tagit ledigt imorgon for att vi ska hanga och mysa hela dagen. Langlunch med vin och massa prat saklart. Tyvarr har vadret gatt fran stralande sol igar till osregn idag, men det ser ut att ordna till sig under helgen. Hoppas det!


Det har inte hant sa mycket i ovrigt i veckan. Vi har forsokt ta det lugnt och bara vila, men det har blivit nagra sena kvallar anda. Trots detta ser det ut som ett bombnedslag i lagenheten, men vi kan ju inte hinna med allt.


Jag hade en tuff start pa veckan med massa problem pa jobbet. Nu verkar det dock ha lost sig, aven om losningen inte ar optimal sa slipper jag aka till London for att ge en kurs pa en systemversion som jag inte sett sen 2006 och det kanns ju ganska bra minst sagt. Far se om jag anda aker dit for att supportera de som nu ska ge kursen (som inte har nagon vidare erfarenhet de heller...).


Noahs nya grej ar att han dansar (eller kanske snarare headbangar) sa fort man sager dansa, eller nar han hor nagon bra lat. Notera att han dansar nar jag sjunger, men att Janne inte har samma succe. Det maste val betyda att han inte ar tondov? Sa tolkar jag det iallafall!

Som Julia skrev haromdagen: Note to self: forsok att vara tyst nar du filmar...



Inga kommentarer: