torsdag 10 december 2009

Stralande sol, morforaldrar och julfest

Imorse jobbade jag hemifran och vantade pa att mamma och pappa skulle anlanda. De tog bussen till Cannes dar jag plockade upp dem. Solen stralade och himlen var harligt bla sa de fick ett bra valkomnande. 17 grader ar inte fel i december!

Nu pa eftermiddagen har jag varit pa jobbet och det borjar trilla in lite konsulter overallt ifran eftersom vi ska ha julfest med jobbet ikvall. Vi ska vara i Cannes pa Scandinavian terrace pa Croisetten. Det kan nog bli kul (hoppas jag). Tyvarr har forkylningen fortfarande inte givit med sig helt och hallet, sa vi far se hur det funkar. Kanske blir det battre efter ett par glas skumpa eller nagon whiskey? Jag har ju redan testat att vila, sova och

Jag funderar pa att runda av jobbdagen ganska snart och hamta Noah. Misstanker att jag har tva stycken som langtar lite efter att traffa honom dar hemma...

Inga kommentarer: