måndag 14 december 2009

Nyopererad Janne + vinn PS3

Nu ar nog Janne pa uppvaket efter att ha blivit opererad imorse. Igar eftermiddag korde jag honom till kliniken och han har sovit dar inatt. Han var lite stressad tror jag och ville inte alls aka ifran sin bebis som varit en angel hela dagen.

Helgen har varit bra - i lordags var jag pa stan med Nathalie, medan Janne spelade golf och Noah blev omhandertagen av morforaldrarna. Det var supermysigt! Vad som skulle ha varit julklappsshopping blev till en langlunch och mycket snack istallet.

Idag ar jag ater pa jobbet, fortfarande forkyld. Inget vidare alltsa! Jobbet har utlyst en tavling dar man kan vinna ett PS3 - sa folj denna lanken och gissa pa FXrates. Vinner ni, sa vinner jag, dvs. om ni specificerar mitt namn (vilket jag hoppas!).
http://www.wallstreetsystems.com/friendsandfamily

Har kommer en liten badfilm fran helgen. Sahar ser det ut/later det pa kvallarna pa Rue du Lac nufortiden.

Inga kommentarer: