lördag 12 december 2009

Aaatcho!

Jag har fatt nog av denna forkylning nu. Det har gatt over en vecka sen den slog till och jag tycks besta av en aldrig sinande kalla av nysningar, snorvel och hostande.

Dagen har varit bra, snorvlandet till trots. Efter att ha sovit lange (vaknade av mig sjalv vid halv elva) sa gick jag ner pa stan med Nathalie. Vi hade for avsikt att shoppa, men det blev en langlunch och bara nagra fa affarer. Pa eftermiddagen kom grannarna over och sa hej och sen for Janne och jag och handlade massor med mat. Bra att bunkra upp lite innan hans operation.

Imorgon aker han till kliniken och kommer inte hem forran pa onsdag. Konstigt!

Mamma och pappa har jobbat - mamma har lekt med Noah och pappa har fixat i studion samt pysslat med den lille. Igar kvall nar jag satt och lekte med honom blev han plotsligt ledsen... Det berodde pa att mormodern forsvunnit ur hans synfalt. Lille vannen kanner igen dem val nu och gillar saklart all uppmarksamhet han far. Vad bra vi har det!

Nu ar det sovdags igen. Forhoppningsvis vaknar jag och kan andas genom nasan imorgon bitti...

Inga kommentarer: