fredag 11 december 2009

Godnatt!

Konstigt - min forkylning blev inte battre av att jag var pa julfest igar! Jag som sag till att konsumera ordentligt med champagne for att ta dod pa bakterierna.

Idag har jag varit mer dod an levande trots att Janne sag till att vi gick hem kl 02. Jag hade kunnat stanna ett par timmar till utan problem, jag var i prima form. Det var trevligt pa festen, men blev riktigt kul nar vi, ett 15-tal, gick vidare till en bar-klubb.

Idag kanns det som min hals har antagit dubbel storlek, svullen som attan.

Mamma och pappa har haft Noah hela dagen och han har naturligtvis varit en angel. Jag tror att i deras ogon kan han skrika hur mycket och hur hogt som helst och anda vara en sadan. Undrar just vart de fatt sitt talamod ifran, eller kanske snarare varfor jag verkar ha arvt en san liten del av det?

Nu ar jag helt slut och ska forsoka sova. Forhoppningsvis har halsstorleken minskat imorgon...

Inga kommentarer: