tisdag 3 november 2009

Tisdagkvall

Noah mar battre, men ater inte riktigt lika mycket som vanligt. Det kanske ar bra? Han at ju sa mycket innan... Laggningen tar numera mindre an en minut (!!!!!!) och jag hoppas att det fortsatter sa. Vi sager hejda till familjen och Noah far en godnattpuss av alla, sen gar vi in i hans rum och jag sager godnatt och sen ner i sangen. Han ror sig lite men somnar sen snabbt for sig sjalv. Vilken lycka! Bara han nu inte vant sig vid att ha fyra godnattpussar varje kvall, det blir svart nar mamma och pappa aker hem. I sa fall far vi val bjuda in grannarna for att han ska fa sina extrapussar.

Dagen har varit helt ok. Jag var pa banken imorse och fixade en bankcheck till bilen. Sen lamnade jag lite papper till bilfirman och pa fredag kl 11.00 ska jag hamta den. Hall tummarna for solsken! Jag har tagit ledigt pa fredag. Tankte glida lite. Har hela 16 semesterdagar kvar tills slutet pa april (eller det kanske inte ar sa mycket?).

Har ar varmt och skont igen efter regnet for nagra dagar sedan. Idag nar jag akte till jobbet stod termometern pa harliga 21 grader. Onskar bara att foraldrarna tog vara pa det lite. De har aterigen jobbat i studion idag, trots att Janne forsokte infora jobbforbud imorse eftersom pappa ar lite krasslig. Jobbforbudet gick sadar, men studion blir iallafall finare och finare for var dag!

Nu ska jag kolla pa slutet av matchen Bayern Munchen - Bordeaux (just nu 0-1).

Inga kommentarer: