onsdag 25 november 2009

Onsdag kvall - utgang

Har far ni en liten alande skrutt pa video och en som tittar pa teve. Han ror pa sig HELA tiden och later MASSOR. Det ar ganska roligt, men samtidigt utmattande. Han har dock borjat leka lite for sig sjalv i sin lekhorna och det ar toppen!






Onsdag kvall och ikvall ska jag ut och ata med nagra kollegor. Det ska bli kul att gora en mitt-i-veckan-grej. Det blir ju liksom inte sa ofta nufortiden (well, forutom forra onsdagen da...) Jag har fortfarande inte hort nagra nyheter fran min chef angaende jobbyte och borjar bli ratt trott pa det. Har dessutom haft nagra riktiga skitdagar pa jobbet senaste veckorna, sa jag hoppas verkligen att det kommer handa nagot. Men samtidigt vagar jag inte hoppas for mycket pa det... det ser ju ganska morkt ut.

Inga kommentarer: